mandag 7. september 2009

End of Season One.

Jeg må dessverre se meg nødt til å meddele et meget
sørgelig budsak til dere, mine elskede fans. Og det er
at jeg, deres blomst, deres elsker, deres høyt betraktede
helt, deres redder av dager, innbringer av latter, deres
eksklusive, uendelige, sjelefredende, mektigste av de
mektigste mektige mekterene kommer til å ta en aldri
så liten pause fra å gi deres liv mening.

Fordi jeg; deres trofaste smil, deres fremste donor av haha,
deres eneste glimt av håp og tro i en ellers blek og trist hverdag,
deres boks av behov og ting som dere absolutt trenger og syns
det er skikkelig kjipt når dere ikke får det, deres eminente,
allvitende herre, våkeren over all verden, utpekeren av rett
og galt, svart og hvitt, eple og pære og trær og lys
og sånne viktige ting. Jeg...

Jeg skal flytte til et sted uten internett.
Så da blir det vanskelig å blogge.

Men her er et kult bilde jeg lagde på photoshop som trøst:




Og her kan dere se meg eie en fyr på youtube.
HAR HAR HAR HAR!!!!



Den var fønni.

Fanger dere senere da mine små duer av sukker og klemz!

-Mr.J

1 kommentar:

  1. Har du endelig tatt til deg vettet og bestemt deg for å flytte til ski :P? ;D

    SvarSlett

SKRIV!