mandag 31. august 2009

I... AM... LUIS!




Kanskje dere alle ler, men det er dessverre
bare et fåtalls stykker som vet hvorfor. Men
dere ler til gjengjeld fem ganger så mye.

Den var fønni.

Så ser jeg også at meningsmålingen nærmer
seg slutten. 10 stemmer er ikke dårlig folkens!
Mer av dette.

Og da har vi funnet ut av en ape ikke kan frityrkoker,
selvom to av dere mente at den ikke kan tandemsykkel
og en eneste en mente at den ikke kan bærebjelke.

Men banan kan den tydeligvis helt fint.

Så da lager jeg en ny en i morra tenker jeg.
Ja, tenker det. Det blir fønni vet du.


-Mr.J

3 kommentarer:

  1. Bloggen din er sakte men sikkert blitt favorittbloggen min Jarle, ikke en dum idè av meg dette.

    Bildet er forøvrig både det beste og det værste jeg kunne kommet over akkurat nå, mens jeg sitter her overtrøtt og med herpa stemmebånd. Det minner veldig om en stygg bilulykke jeg virkelig vil, men ikke kan, unngå å stirre på. Det er rett og slett bortenfor min kontroll, så nå blir jeg nødt til å ha denne fanen oppe til jeg sovner sittende i sofaen, delvis i fosterstilling og med sikkel på haka.

    God natt kjekken!

    SvarSlett
  2. Jarluis. Jeg er sikker på at dere får nydelige barn :)

    SvarSlett
  3. A to the I to the D to the A15. oktober 2009 kl. 05:20

    Hæhæ.. Det ligna! x)

    SvarSlett

SKRIV!