søndag 23. august 2009

Bjørn

Tegningtid igjen mine små! Er det ikke fantastisk?
Hahah, hva er det jeg spør om, selvfølgelig er det!

Jeg vil faktisk gå så langt som å kalle det en
glorifidundrende ære. Ja, glorifidundert er et ord
jeg fant på nå. Men er det ikke glorifidundert?

Du vet, man skal ikke springe med bærene når
reven minsker i antall og barken gror med mosen.

Tenk litt på det.

TGN-NG!!!!


















Vel... Det er nå liksom en baseball da. Hvorfor den
har bein og armer har ikke jeg noe greie på. Sånne
ting er ikke for meg å vite, det skal kan kun vises
videre. Så kan dere spekulere i hvem og hva og
hvorfor og hvordan og hvilken og hvis det og tenk
om det og frukt og... Og så kommer vi til slutt frem
til hovedspørsmålet. Millionspørsmålet. Det er dette
øyeblikket du har ventet på i hele ditt liv. Hver
eneste dag du våknet opp har ledet frem til dette,
hvert åndedrag du har tatt fra du ble født til nå
måler antall måter dette vil forandre deg, ditt liv,
ja hele din eksistens på denne planeten. Alt har kokt
ned til denne ene... Hva snakker jeg om?

-Mr.J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

SKRIV!