tirsdag 18. august 2009

Jørn.



Sluntra litt unna nå... Det er jo litt kjedelig å bare legge ut
en tegning også ikke noe mer. Men så har man jo liksom
ikke noe å skrive om heller så da blir det til at man drøyer
det ikke sant. Nå skal dere til gjengjeld få TO tegninger i
dag da. Uh-Huh! TO ikke sant! Det er dobbelt så mange som
til vanlig! Herre Jesus Kristus på trehjulsykkel ned
Holmenkollen dere er jaggu faen meg heldige! Skulle ønske
jeg var dere som bare sitter og venter også dukker det opp
tegning etter tegning. Latterbrøl på latterbrøl ettersom
gull etter gull spys ut av den übergeniale, ekstaselige,
hjernen min servert på et nypolert, glinsende, arvet
sølvfat. Dette gjør jeg så dere kan gomle i dere en liten del
av min brillianse og kanskje... Kanskje... Vi kan arbeide
sammen... Og gjøre verden et litt bedre sted å bo.

Her er tegningene:


































Og til AC, som jeg lovte: Den dødeste fuglen av alle.






















Ha en fin kveld da dere. Vær forsiktige, og ikke gå på rødt lys.

IKKE GÅ PÅ RØDT LYS!

IIKKEE GGÅÅ PPÅÅ RRØØDDTT LLYYSS!!!!

LYYYYYYYYS!!!!!!!!

I WILL EAT YOUR CHILDREN!

2 kommentarer:

  1. mohahahah! kjenn ondskapen!!! :D takk honey <3

    SvarSlett
  2. Det er merkverdig. Så lenge jeg har kjent deg, uansett hvor du har bodd, om du har hatt PC eller ikke, så har du aldri gitt slipp på det der bilde :P

    SvarSlett

SKRIV!