søndag 16. august 2009

III

Så kommer den tredje tegninga, og alt går etter planen så langt.
Alle disse småtegningene er øving for noe stort som er på vei.
Men mer får dere ikke vite nå. HAH HAH HAH!
Så der fikk dere den.

Noe jeg KAN fortelle om er et annet prosjekt jeg driver med
om dagen, nemlig en film som er under omhyggelig planlegging.
Å jau, da. Film ikke sant. Eller hvertfall en kortfilm. Må jo prøve!

Ideen er ganske enkel:

"I mangel på tid og overskudd har Døden satt opp forskjellige avdelinger rundt om i verden som utfører arbeidet hans for han. Denne filmen handler om en av de og hans kamp mot den ensformede og rutinepregede hverdagen som følger en slik jobb."

Det er selvfølgelig mer involvert men mer om akkurat det senere.
Det blir en del humor, ganske mye slåssing, spenning og mer blod
og gørr enn du har sett i noen norsk filmproduksjon!

Alle effektene skal gjøres på en Bad Taste-Peter Jackson måte,
og alle som vil hjelpe til med et eller annet skal selvfølgelig få
lov til det. Mer informasjon postes her når den tid kommer.
Så... Følg med! Eller noe.

Tegninga:

















Og en død fugl til siden jeg liker dere så godt.

















Ser du? Føler du ikke kjærligheten? Det tror jeg du gjør.
Ha en fortsatt god helg, da.

-Mr.J

2 kommentarer:

  1. Du ER gæren du...
    http://coffeeandmetal.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Lolol! Gleder meg til å se filmen ass. Og melder meg selvfølgelig frivillig til dugnadsarbeid. Hurra for mad photographyskills! Jeg føler virkelig med pippippen, though noogies tho

    :)

    SvarSlett

SKRIV!