tirsdag 9. mars 2010

Herlige meg!

Heisann på sveisan!

Da er en ny uke på oss som en ambolt bindt fast til en
dykker og i den anledning gir jeg dere herved TO tegninger!

"GISP! Er det sant?"

Det var dere nå ikke sant. Det skulle bare mangle.
Det er ikke lett å fø dere på disse plumbumske
genialitetene skal dere vite. Mang en dag har jeg
grått meg selv i søvn med opprevne hender etter
selvpåførte papirkutt på håndleddene i ren angst
etter å måtte gå en eneste dag uten å legge ut en
tegning til dere. For jeg vet jo hvor viktig det her
er for dere og det er nettopp derfor jeg blir så fra
meg når dette ikke går som planlagt. Det skjønner
dere sikkert? Kjenner dere kjærligheten? Det vet
jeg dere gjør. Her er tegningene:





Også kan jeg melde om at jeg har begynt å gå rundt
med en slik en liten bok jeg kan tegne små skisser i
når de dukker opp i stedet for at de blir glemt og aldri
får andre enn meg til å gi fra meg et etterlengtet lite
fnis i hverdagens stadige tjas og mas. En god latter
forlenger livet sier de jo, de i gjengen. Så litt fnising
nå og da må jo være godt for noe det og! Eller hva
sier dere? Så for å feire at jeg gir dere enda større
sjanse for mental oppgledning og at deres altomfattende
beundring vokser seg ennå større tenkte jeg at jeg
i tillegg til de to fabelaktige tegningene dere allerede
har fått skulle gi dere to av skissene jeg har tegnet i dag!

"Herregud! Enda mer!? Jeg kjenner varmen bre seg i hele
kroppen som en god slurk med varm kakao i vinterkulden!
Tar ikke denne herligheten slutt så kommer jeg til å smile
til jeg brekker meg!"

Det var dere nå, ikke sant. Dere føler kjærligheten jeg gir
dere og sender den ut til meg i form av positiv energi. Og
den energien tar jeg inn, ikke sant. Også bruker jeg den
energien på å forme idéer til tegninger så jeg kan gi den
kjærligheten mer føde og rom til å spire. Så til slutt har
et lite frø av omtanke blitt et tre. Et stort tre. Et tre av
hengivenhet med greiner av kjærlighet og blader av
elskov. Alt i en hage skapt av nybadet, ren, parfymert
tilbedelse. Tilbedelse av meg. Her kommer skissene.
Nyt dem. Elsk dem. Føl dem. Føl meg. Føl deg. Føl deg
føle meg føle deg elske meg. Så ses vi igjen snart.






-Mr.J

2 kommentarer:

SKRIV!