onsdag 3. mars 2010

XXIII

Heisann på dere mine herligste.

Da jeg skulle installere programvaren til den nye scanneren
min hadde jeg jaggu ikke fått med meg riktig cd! Plutselig
satt jeg med valget om enten tysk, italiensk eller nederlandsk
språk. Greit at jeg er den aller helligste, den omnipotenteste
av de omnipotente (omnipotent = allmektig, har ingenting
med noe seksuelt å gjøre din gisse), kremen av kremen
i kakaoen og selve limet i verdensidentiteten slik vi kjenner
den men særlig verdensvant er jeg ikke. Jeg kan norsk og
engelsk men det stopper vel der. Ikke at jeg ikke er glad i
å reise, det er bare noe jeg aldri får tatt meg råd til siden
jeg er opptatt med å opprettholde min status som boms.
Forresten så er jeg ikke så glad i å fly. Har gjort det en
gang og det gikk jo kjempefint. Men det er så jævla høyt
og man har jo en forholdsvis sunn skepsis til å være steder
hvor, hvis man bestemmer seg for å ta den raskeste turen
ned, vil ende opp med at man ser ut som som et rekordforsøk
i å lage verdens største porsjon med gryterett. Poenget mitt
er at jeg ikke får scanna tegninger til dere. Men! Jeg tar i
bruk den gamle metoden ved å ta bilder med telefonen og
så legge dem ut her. Så da er det jo ikke noe stress likevel!
JAA!! JIPPI!! og HURRA!!! sier dere nå, ikke sant? Selvfølgelig
gjør dere det. Her er hvertfall en helt ny tegning til dere!


Kanskje den tørreste hittil.

Ny sånn avstemningsgreie har dere fått og. Så kan dere
stemme over hva dere syns om det som kanskje er det
viktigste temaet i dagens samfunn. Hvertfall en sak jeg
virkelig brenner for, det skal jeg love dere! Neste tegning
kommer veldig snart. Så snart at det egentlig nesten er
nå, bare ikke helt. Men nesten. Veldig nesten. Nesten.
Kanskje. Vi får se.

-Mr.J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

SKRIV!